zaterdag 6 december 2014

Challenge #59 Something Old


A new Saturday means a new challenge here at CFC. And what a great one it is... 
Let's create a CAS project using something you had for ages but never used before or didn't for a really long time. 

Een nieuwe zaterdag betekent een nieuwe callenge bij CFC. En wat voor één.
Maak een CAS creatie met iets wat je al heel lang hebt, maar dat al heel erg lang ongebruikt in je kast ligt.
Kijk op de blogs van de DT leden om te lezen welk item al zo lang ongebruikt was.

Our guest designer Ceal created this beautiful card:






Het vilten kopje lag al jaren in de kast!
Eindelijk is hij gebruikt.

"The cup was in my stash for years, finally I used it."

 
 De tekststempel al jaren in mijn bezit 
maar nog nooit gebruikt.

I bought the sentiment years ago, but never used it until now

Miranda
Ik haalde mijn prikpen, prikmat en de SU Paper Piercing templates 
onder het stof vandaan

I dug up mij paper piercer, pierce mat and SU Paper Piercing Templates
from under the dust


This time we will be sponsored by MadeByMaly
The price is still a surprise

Deze keer worden we gesponsord door MadeByMaly 
De prijs is nog een verrassing




6 opmerkingen:

  1. Ik had een verkerde URL onder de muis, die staat nu op nr. 3. Als ik hem probeer te verwijderen zegt ie dat er geen link is met mijn naam, dus kan niets verwijderen.
    Kunnen jullie dat voor me doen. Nr. 4 klopt wel.
    Vast bedankt
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So sorry - I mistakenly clicked on "Enter" - could you please delete entry#6? Thanks.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij heb ik heel wat spulletjes liggen die ik al een behoorlijk tijdje heb, en nog nooit heb gebruikt. Nu nog ff een gaatje vinden voor wat freubeltijd.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the idea of using something old, all are awesome creations!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke uitdaging, eindelijk werd mijn malletje gebruikt...:-), mijn kaartje is net gelinkt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen